Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904505
 
Evaluation:
Published: 06.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Recenzijā tiek apskatītas un analizētas divas politiskās reklāmas, kas bija publicētas laikrakstos „Neatkarīgā Rīta Avīze” un „Diena” 2006.gada septembrī, īsi pirms 9. Saeimas vēlēšanām, kas notika 7.oktobrī. Tiek reklamētas partijas: „Zaļo un zemnieku savienība” un „Tēvzemei un brīvībai”/LNNK.
„Zaļo un zemnieku savienība” tika dibināta 2002. gadā pirms 8. Saeimas vēlēšanām, to veido Latvijas Zemnieku savienība un Latvijas Zaļā partija. Partijas vadītājs ir Mārtiņš Roze, Latvijas Republikas Zemkopības ministrs. Savienības ideoloģija ir labēja, tiek atbalstīts ekoloģisms, zemnieku intereses. 9. Saeimas vēlēšanās „Zaļo un zemnieku savienība” ieguva 18 deputātu vietas.
"Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK (TB/LNNK) ir nacionālistiska partija Latvijā, kas tika izveidota 1997. gadā, apvienojoties Latvijas Nacionālās Neatkarības Kustībai un politiskajai partijai „Tēvzemei un Brīvībai”. Tās vadītājs ir Roberts Zīle, kas tika izvirzīts kā "Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK kandidāts Ministru prezidenta amatam 9. Saeimas vēlēšanās. Partijas ideoloģija ir nacionālisms. 9. Saeimas vēlēšanās "Tēvzemei un Brīvībai"/LNNK ieguva 8 deputātu vietas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register