Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Popkultūra kā sociāla parādība no etnometodoloģiskā viedokļa

     

    Essays1 Sociology

1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:452842
 
Evaluation:
Published: 04.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Etnometodoloģija tiek dēvēta par ‘’subjektīvo’’ vai ‘’radošo’’ socioloģiju. Tās pamatlicējs ir Harolds Garfinkels (dz. 1917). Etnometodoloģija pievēršas ikdienas atziņām un tām procedūrām un apsvērumiem, ar kuru palīdzību cilvēki lietām piešķir jēgu un izlemj, kā attiecīgajos apstākļos rīkoties. Ikdienas dzīvi etnometodoloģijā pēta indivīda līmenī.
Attīstoties tehnoloģijām attīstās arī popkultūra. Pavisam nesen cilvēkiem nebija mobilo telefonu un tie varēji diezgan brīvi bez tiem apieties. Savukārt uz doto brīdi mēs nespējam iedomāties ikdienu bez mobilā tālruņa.
Katras kultūras pārstāvjiem, tai skaitā arī popkultūras, ir stabili priekšstati par to, kā šīs kultūras piederīgie uzvedās. Katrai kultūrai ir savdabīgi norunāta simbolika, kas ir kopīga visiem šīs kultūras piederīgajiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register