Tā kā es vēl neesmu profesionāla skolotāja, varu teikt, ka daudzas no nepieciešamajām kompetencēm man nepiemīt. Savu neprofesionālitāti es izskaidroju ar to, ka man nav daudz pieredzes. Patiesībā mana pieredze ir ļoti niecīga.
Lielāko daļu manu kompetenču es apguvu studiju priekšmetā- Psiholoģijas mācību metodika. Šajā priekšmetā es apguvu prasmi izvirzīt pedagoģisko mērķi, prasmi plānot un vadīt mācību procesu un stundas gaitu, veicināt refleksijas un empātijas spēju u.c. Bez šī priekšmeta es nevarētu ieiet klasē un darboties. Šis priekšmets varēja būt vairāk daudzu citu vietā.
Prasmi pārvaldīt oratora mākslu es esmu apguvusi (par ko arī pārliecinājos iepriekšējā praksē), taču ne jau studiju priekšmetā Retorika. Patiesībā šāds priekšmets nemaz nav vajadzīgs, jo oratora mākslu tur neiemāca.…