Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Psiholoģiskie un kontekstuālie faktori, kas ietekmē skolēnu iesaistīšanos, piesaisti skolai un sasniegumus

     

    Essays2 Pedagogy, Psychology

2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:485221
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Lielu ietekmi uz mācību sasniegumiem un piesaisti skolai rada šādi kontekstuālie faktori: ekonomiskā situācija, finansējums, darba tirgus, valsts politika u.c. (Kiseļova 2011: 16). Šie kontekstuālie faktori ir īpaši aktuāli izglītības sistēmā šobrīd. Pandēmija nopietni ietekmējusi daudzas nozares, tostarp izglītību. Es izjutu šo faktoru ietekmi uz mācību sasniegumiem arī bakalaura līmeņa studijās – neuzskatu, ka būtu guvis pilnvērtīgu mācību procesu. Kā piemēru var minēt praktiskās nodarbības, kas tika simulētas darbā attālināti.
Skola ir otra nozīmīgākā vide, kurā skolēns socializējas. Svarīgi, lai šī vide apmierinātu skolēna pamatvajadzības, nodrošinātu emocionālo un fizisko drošību, motivētu un atbalstītu bērnu mācību procesā. Lai nodrošinātu psiholoģisko un kontekstuālo faktoru pozitīvu ietekmi, nevajag lielus finansiālos ieguldījumus, nereti pietiek ar zināšanām un vēlmi skolēnu atbalstīt.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-2,30 €
Work pack Nr. 1388223
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register