Arī sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds liek akcentu uz to ka attiecības ar medijiem ir tikai daļa no viņa ikdienas darba - “Par savu galveno sabiedrisko attiecību speciālista uzdevumu uzskatu komunikāciju mērķu identificēšanu, pēc tam arī komunikāciju auditoriju noteikšanu, plusu un mīnusu apzināšanu, esošo komunikāciju resursu ievērtēšanu. Sistematizēju procesus gan sabiedriskajās attiecībās, gan arī to mijiedarbībā ar citām uzņēmuma vadības funkcijām. Mediju attiecības tiek pieslēgtas tikai tad, kad tam pienāk atbilstoša vajadzība. Un aizvien biežāk tas brīdis nemaz i nepienāk.” No kā var secināt, ka sabiedrisko attiecību speciālists nereti sadarbojas ar medijiem, bet lielākoties, veicot ikdienas darbus, tas nemaz nav nepieciešams.
Kopumā var secināt, ka sabiedrisko attiecību speciālista ikdiena sastāv no komunikācijas mērķu identificēšanas, auditoriju noteikšanu, resursu izvērtēšanu, savas iespējamās darbības pozitīvo un negatīvo seku apzināšana, kam seko aktīvs darbs ar uzņēmuma mājaslapu (ja tāda ir) vai citiem uzņēmuma sociālajiem portāliem un dažādu, ar sabiedriskajām attiecībām saistītu, projektu un kampaņu izvede un tikai reizēm visam šim procesam tiek piesaistīti mediji. Un, galvenais, darot šo visu speciālistam ir jāapzinās, cik svarīgs ir darbs, ko viņš dara, un ka no tā ir atkarīga viņa pārstāvētā uzņēmuma nākotne.
…