Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:111106
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Noderīgs sākumposms šai izpētei būtu noskaidrot, kas tad īsti ir reklāma. Tie ir plakāti, reklāmas klipi, paziņojumi radio un televīzijā, un citi pasākumi ar vienu mērķi – piesaistīt cilvēku uzmanību, raisīt interesi par attiecīgo produktu. To var nosaukt arī par īpašu komunikācijas veidu starp potenciālo pircēju un reklāmdevēju – produkta izplatītāju.
Sāksim ar apsvērumiem, kas pozitīvi argumentē tēmu. Internets mūsdienu pasaulē un cilvēku dzīvēs ieņem ļoti lielu lomu, tas ir kļuvis gandrīz par nepieciešamību. Tā ir vieta kur apgrozās milzīgs daudzums informācijas, līdz ar to arī personas, kas šo informāciju lieto. Tādēļ ir likumsakarīgi, kur ir daudz cilvēku, tur arī daudz potenciālo pircēju, kuri interesēsies par attiecīgo pakalpojumu vai preci. Internets ir viena no izdevīgākajām vietām, kur reklamēties. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1140887
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register