Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Reklāma nedrīkst melot, bet drīkst nepateikt visu līdz galam

     

    Essays1 Economics

1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:958422
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāma ir darbība vai materiāls, kuras pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu indivīdu vai ideju. Latvijas likumdošanā ir teikts, ka reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, kā arī tā nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, protams tā arī nedrīkst būt maldinoša. Tas nozīmē, ka reklāma nedrīkst klaji melot patērētājam, bet tajā nav jābūt pateiktam visam par preci, kuru tā reklamē, piemērām, kā prece tiek ražota, tās cenu, u.c.
Domāju, ka pamatprincipu „Reklāma nedrīkst melot, bet drīkst visu nepateikt līdz galam” izmanto ļoti daudzās reklāmās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1158646
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register