Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:235304
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Produktu ievietošana filmās, parāda produkta lieliskās spējas dažādās situācijās, piemēram, Mercedes Benz automobilis ir redzams 8 Džeimsa Bonda filmās, kas liecina par to, ka šis auto ir ekskluzīvs, ātrs, dārgs un moderns. Vai arī filmu scenārijs grozās ap tādiem modes zīmoli kā Prada, Dior, YSL un Chanel, kas labi novērojams tādās filmās kā „Velns Pradas brunčos” un „Šopaholiķes atzīšanās”, kas liecina, ka šie zīmoli ir moderni, dārgi un tos iegādājas sievietes ar augstu pašpārliecinātību.
Popularitātes piesavināšanās nesponsorējot pasākumu savā ziņā ir negodīga taktika, taču ļoti iedarbīga, ja tā tiek pareizi veikta, proti, ir jāiegulda liela naudas summa nevis pasākuma sponsorēšanā, bet labāko reklāmu laiku nopirkšanā un savs produkts ir jāreklamē pēc iespējas vairāk un biežāk visu pasākuma laiku un cilvēkiem radīsies asociācija, ka uzņēmums ir sponsorējis konkrēto pasākumu.
Labdarība ir ļoti veiksmīgs mērķis, lai gūtu popularitāti un uzņēmuma atpazīstamību, palielinātu klientu skaitu, kā arī produkta noietu. Manuprāt, galvenais ir tas, ka zīmols ir gatavs ziedot naudu, lai palīdzētu kādam nopietnam mērķim, piemēram, „Pepsi” ziedo naudu Ziemeļamerikas dzīvnieku patversmēm. Coca cola, Dannon, Fujifilm un Visa ir lielākie uzņēmumi, kas izvēlas ziedot savus finansu līdzekļus aktuālam un sabiedrībā nozīmīgam mērķim - „National breast cancer foundation” darbojas, lai palielinātu informāciju par krūts vēzi, izglītotu sievietes un palielināto to zināšanas par regulāriem ārsta apmeklējumiem un ārstēšanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1247500
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register