Produktu ievietošana filmās, parāda produkta lieliskās spējas dažādās situācijās, piemēram, Mercedes Benz automobilis ir redzams 8 Džeimsa Bonda filmās, kas liecina par to, ka šis auto ir ekskluzīvs, ātrs, dārgs un moderns. Vai arī filmu scenārijs grozās ap tādiem modes zīmoli kā Prada, Dior, YSL un Chanel, kas labi novērojams tādās filmās kā „Velns Pradas brunčos” un „Šopaholiķes atzīšanās”, kas liecina, ka šie zīmoli ir moderni, dārgi un tos iegādājas sievietes ar augstu pašpārliecinātību.
Popularitātes piesavināšanās nesponsorējot pasākumu savā ziņā ir negodīga taktika, taču ļoti iedarbīga, ja tā tiek pareizi veikta, proti, ir jāiegulda liela naudas summa nevis pasākuma sponsorēšanā, bet labāko reklāmu laiku nopirkšanā un savs produkts ir jāreklamē pēc iespējas vairāk un biežāk visu pasākuma laiku un cilvēkiem radīsies asociācija, ka uzņēmums ir sponsorējis konkrēto pasākumu.
Labdarība ir ļoti veiksmīgs mērķis, lai gūtu popularitāti un uzņēmuma atpazīstamību, palielinātu klientu skaitu, kā arī produkta noietu. Manuprāt, galvenais ir tas, ka zīmols ir gatavs ziedot naudu, lai palīdzētu kādam nopietnam mērķim, piemēram, „Pepsi” ziedo naudu Ziemeļamerikas dzīvnieku patversmēm. Coca cola, Dannon, Fujifilm un Visa ir lielākie uzņēmumi, kas izvēlas ziedot savus finansu līdzekļus aktuālam un sabiedrībā nozīmīgam mērķim - „National breast cancer foundation” darbojas, lai palielinātu informāciju par krūts vēzi, izglītotu sievietes un palielināto to zināšanas par regulāriem ārsta apmeklējumiem un ārstēšanu.
…