Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:279563
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Reklāma – neapšaubāmi ir mūsu ikdiena, tā ir daļa no mums. Tā tiek radīta priekš mums. Ne vienmēr reklāma ir interesanta, ne vienmēr garlaicīga. Ikviens no mums saprot šo vārdu pa savam, vienam tā ir laba pauze, lai izskrietu ātrā pastaigā ar suni, otriem – laba izklaide. Cik dažādi mēs esam, tik dažāda ir mūsu attieksme pret to.
Lai arī reklāmas dažbrīd ļoti „krīt uz nerviem”, tās ir un paliek vienmēr un visur kopā ar mums. Jautājums – kāpēc tik daudziem reklāmas tik ļoti nepatīk? Viens iespējams atbildēs, ka tā parasti iztraucē vislabāko filmas momentu (tas protams ir ļoti nepatīkami), cits teiks, ka viss jau būtu labi, ja vien dažas no tām nebūtu tik banālas un saprotamākas. Saprotamākas? Jā, tieši tā. Tieši reklāmas saprotamība un nodošana cilvēkam ir viens no faktoriem, kas padara reklāmu vai nu labu, vai – sliktu.
Nekad mūžā nebiju iedomājusies, ka reklāma iedalās – labā vai sliktā. Priekš manis reklāma ir vienmēr bijusi vienkārši reklāma.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register