Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:546451
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāma ir sadzīvē uz katra stūra. Sastopamies ar to visur, gan mājās, gan uz ielām. Tā mūsdienās ir visur. Tā ir izplatījusies, kā zirnekļu tīkls, kur ej tur sastopies ar to, piemēram, lasot avīzi katrā lapā ir vismaz 1 reklāma , žurnālos katra otrā lappusē ir pa reklāmai, televīzijā ik pēc 5 minūtēm rāda kādu reklāmu, izejot ārā uz afišu stabiem pilns, ka raibs gar acīm metas, mašīnas aplīmētas, drēbes cilvēkiem apdrukātas, dāvinātas pildspalvas ar reklāmu simboliem, ielās spīdekļi naktīs spīd, ka gar acīm raibs metās. Padomājot, tas taču ir ārprāts, vienas reklāmas visapkārt. Reklāma iespaido gan mani, gan arī pārejos, mūsu uzvedību, izvēli un domāšanu. Protams, reklāma mums palīdz izvēlēties, uzzināt par jaunam iespējam, preci un pakalpojumiem, bet kas par daudz tas par skādi.
Skatoties televizoru un it īpaši interesantu filmu, kad ik pēc 5 minūtēm rāda reklāmas, tas vienmēr tik ātri izved no pacietības, tikko sākas kaut kas interesants, te atkal reklāma. Filma, kas gara pusotru stundu ieilgs uz gandrīz 3 stundām. Un ja sāc skatīties filmu ap pulksten 21.00, tad beidz skatīties ap pulksten 24.00, ja pat ne vēlāk. Un pēc pulksten 23.00 sākas reklāmas, kas paredzētas pieaugušiem cilvēkiem, bet šo filmu skatās bērni, sanāk, ka viņiem arī jāskatās šīs reklāmas pēc 24.00. Tātad bērniem jāver acis ciet ik pēc 5 minūtēm, bet filma skaitās ģimenes kino, kas sākas 21.00 un beidzas 24.00. Un tas ir pateicoties tikai plašam reklāmu daudzumam filmās.
Runājot par žurnāliem nav tik traki, ka ar televīziju, bet dažos žurnālos tiešam arī to ir pa daudz, piemēram, „VOGUE” vai „GLAMUR” žurnālos. Vienas smaržu, dārglietu un dārgu pulksteņu reklāmas nekā cita nav. Skatoties domā, skaisti jau noformēta tā reklāma, noteikti arī labi maksā prece.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register