Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:547069
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Šajā pārmaiņu un jauninājumu laikā manu uzmanību vērsa savā ziņā visai vienkāršas, mazliet mīļas un informējošas telekomunikāciju un abonent televīzijas uzņēmuma Baltkom reklāmas „Ko darīt, ja atņem TV? reklāmas klipi”, kas mazliet ar ironiju pieiet esošajai situācijai digitālās televīzijas ieviešanā. Trīs īsas reklāmfilmiņas rada primāru priekšstatu par to, ko varētu darīt pensionāri tad, kad visi telekanāli pāries uz digitālo jeb ciparu pārraidi un cilvēkiem, kuriem nebūs līdzekļu, nevarēs atļauties skatīties televizoru. Viena filmiņa rāda, ka pensionāri mācīsies burvju trikus un vizuāli parāda, kā vīrs „burvju” kastē zāģē sievu, otrā filmiņa ir par to, ka pensionāri sēž un gaida, kad no pulksteņa „izleks” dzeguze un kad tas ir noticis, vīrs laiku pagriež atpakaļ, lai dzeguze „lektu” vēlreiz. Trešā filmiņa rāda, ka pensionāri savākuši trīslitru burkā mušas un izlaiž tās dzīvoklī – laiks paies ātrāk, kamēr mušas tiks nosistas. Šis ir ļoti ironisks un vienkāršs veids kā parādīt un piesaistīt klientu uzmanību situācijai.
Reklāmas galvenais un svarīgākais mērķis no skatītāja viedokļa noteikti ir informēt un vērst uzmanību uz izmaiņām. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register