Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:761174
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas mērķis ir sniegt ziņojumu, parasti lai pārdotu preces vai pakalpojumus. Vairumā gadījumu tas ir izdevīgi, lai nodrošinātu organizācijas ziņojumu pēc iespējas vairāk cilvēkiem. Vairākiem desmitiem miljonu cilvēku visā pasaulē, internets ir kļuvis par lielisku līdzekli, kas popularizē organizācijas produktus un pakalpojumus. Lai gan tradicionālās reklāmas joprojām ir atbilstošs veids pārdošanas veicināšanai, internets var dot papildu ieguvumus organizācijas mārketinga kampaņai. Izmaksas ir samērā zemas, salīdzinot ar tradicionālajiem reklāmas veidiem un klienti var paši intuitīvi meklēt nepieciešamo informāciju, kas, manuprāt, ir diez gan subjektīvs jēdziens, jo daži saskata pozitīvo, daži atkal negatīvo.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register