Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:226855
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mēs dzīvojam laikā, kad informācijai ir milzīga nozīme un ietekme. Informācija ir kļuvusi par preci, ko var pirkt un pārdot un šīs preces patērētāji ir sabiedrība, ko apgādā ar informāciju televīzija, prese, radio, internets. Tomēr visspēcīgākais sabiedrības ietekmētājs ir reklāma.
Mediji un sabiedrība balsta viena otru - mūsdienu sabiedrība vēlas gūt kvalitātīvu un daudzveidīgu informāciju ar izklaides „pieskaņu” un neviens televīzijas, radio vai preses izdevums nespētu pastāvēt tikai no pircēju samaksas, jo televīzija un radio vienīgos ienākumus gūst no reklāmas. Mediji un reklāma atkal ir viens otram pakārtotas sfēras – viens attīstās, iegūst arī otrs – attīstoties medijiem, attīstās arī reklāmas iespējas.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1246018
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register