Pēc ļoti liela patērētāju sašutuma un pretreakcijas, uzņēmumam nācās nomainīt savu saukli uz „Ķermenis priekš ikviena” (Body for Every Body).
Populārais dzērienu ražotājs Pepsi laida klajā reklāmas rullīti, kura sauklis ir dzīvot šim mirklim. Pepsi reklāma izsaukusi sašutumu un apsūdzības, ka dzērienu ražotājs ņirgājas par nesenajiem protestiem štatos. Daudzus iedzīvotājus ASV šis klips ir aizvainojis. Reklāmas rullītī attēlots demonstrāciju pūlis, kuram pievienojas aktīvi un radoši cilvēki no dažādām profesijām. Pūlim no fotosesijas pievienojas arī no realitātes šovu slavas iemantotās Kardašianu ģimenes locekle un modele Kendela Dženere. Modele Pepsi dzērienu iedod arī policistam, kurš uzmana demonstrāciju, šādi paužot uzmundrinājumu. Uzņēmums savā mājaslapā paziņoja, ka reklāmas mērķis nav pievērst uzmanību problemātiskajiem procesiem valstī. Taču, kā ziņo BBC, otrdienas vakarā publicētais video no uzņēmuma Youtube konta tika dzēsts mazāk nekā 24 stundu laikā kopš tā publicēšanas. https://www.youtube.com/watch?v=73P9STckPLw
Veidojot savu tēlu uzņēmumam un zīmolam ir jādomā, kā mans uzņēmums atšķirsies no citiem, bet tajā pašā laikā padomājot vai pilnīgi pretēja nostājas veidošana būs pa prātam patērētājiem. Uzņēmuma tēlam ir jābūt ētiskam un patērētājiem pieņemamam, ja tas tāds nav, patērētājam neradīsies uzticība un uzņēmuma smagais darbs būs vējā.
x…