Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:775969
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmai ir jābūt uzmanību piesaistošai, tad tā uzrunā visplašāko auditoriju. Ja uzmanība ir piesaistīta, tad lielākais reklāmas uzdevums ir paveikts – cilvēki atceras. Tāda ir arī ir viesnīcu tīkla Radisson Blu Hotels & Resorts reklāma, kur uz gultas sēž simpātiska sieviete, kas saka provokatīvu frāzi „I sleep with somebody who always says yes”. Tas nenoliedzami ir uzmanību piesaistošs fakts - frāze ir izaicinoša auditorijai, jo to var saprast dažādi. Lielākajai daļai auditorijas šī frāze asociējas ar seksualitāti un uzdrošināšanos. Pie šīs frāzes ir norāde uz paskaidrojumu smalkākā drukā reklāmas apakšējā malā, kur ir paskaidrojums par viesnīcu tīkla jau iepriekš minēto „Jā, es varu!” („Yes, we can!”) pakalpojumu garu.
Seksualitāte, noziegumi un panākumi – tās ir tēmas, kuras pašas par sevi spēj ieinteresēt vairumu ļaužu. Izmantojot reklāmā seksuāli pievilcīgus objektus, tiek risināti divi uzdevumi: piesaistīta uzmanība precei/produktam/pakalpojumam un tiek pavājināta, samazināta cilvēka kritiskā uztveres spēja.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register