Reklāmai ir jābūt uzmanību piesaistošai, tad tā uzrunā visplašāko auditoriju. Ja uzmanība ir piesaistīta, tad lielākais reklāmas uzdevums ir paveikts – cilvēki atceras. Tāda ir arī ir viesnīcu tīkla Radisson Blu Hotels & Resorts reklāma, kur uz gultas sēž simpātiska sieviete, kas saka provokatīvu frāzi „I sleep with somebody who always says yes”. Tas nenoliedzami ir uzmanību piesaistošs fakts - frāze ir izaicinoša auditorijai, jo to var saprast dažādi. Lielākajai daļai auditorijas šī frāze asociējas ar seksualitāti un uzdrošināšanos. Pie šīs frāzes ir norāde uz paskaidrojumu smalkākā drukā reklāmas apakšējā malā, kur ir paskaidrojums par viesnīcu tīkla jau iepriekš minēto „Jā, es varu!” („Yes, we can!”) pakalpojumu garu.
Seksualitāte, noziegumi un panākumi – tās ir tēmas, kuras pašas par sevi spēj ieinteresēt vairumu ļaužu. Izmantojot reklāmā seksuāli pievilcīgus objektus, tiek risināti divi uzdevumi: piesaistīta uzmanība precei/produktam/pakalpojumam un tiek pavājināta, samazināta cilvēka kritiskā uztveres spēja.…