Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:309380
 
Evaluation:
Published: 05.11.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šobrīd pasaule ir kļuvusi ļoti komerciāla. Tas ir atspoguļots visos mēdijos. Šobrīd reklāmas ietekme uz pieaugošu cilvēku jau ir ļoti uzbāzīga, tad bērnus tās ļoti viegli var ietekmēt.
Televīzija maz piedāvā bērnu auditorijai atbilstošus izklaidējošus, radošus raidījumus. Gan pasaulē, gan Latvijā visbiežāk raidījumi un multfilmas tiek izmantotas, lai netieši reklamētu kādas preces, piemēram, ar “pokemoniem”. Bērni tiek izmantoti kā starpposms starp uzņēmumu un vecākiem, jo, ja, piemēram, bērns vēlēsies skolas somu ar “pokemoniem”, tad vecāki visdrīzāk tādu arī iegādāsies. Šāda metode retāk tiek izmantota arī dārgāku preču reklamēšanai, piemēram, automašīnas ar īpašām “ekstām” aizmugurē sēdošajai jaunajai paaudzei. Jaunais cilvēks šādā gadījumā arī centīsies ietekmēt vecāku izvēli, par labu konkrētās automašīnas izvēlē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1113607
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register