3. Sabiedriskās attiecības
Pēc sabiedrības un PR speciālistu viedokļa, tad Baltkrievijā SA nav vēl atzītas un izprastas līdz galam. Daudzi uzņēmēji neizprot visus ieguvumus no SA pielietojuma uzņēmējdarbībā.
Baltkrievijas sabiedrība uzskata, ka PR speciālisti galvenokārt manipulē ar cilvēkiem un viņu prātiem. Tiek domāts, ka sabiedriskās attiecības ir politiska tehnoloģija, kā „skalot cilvēkiem smadzenes”. Lai gan tā nav.
PR speciālisti uzskata, ka sabiedrībai rodas nepareizs priekšstats par šo profesiju, tāpēc, ka no daudzām citām profesijām pārnāk cilvēki, kuriem ir savādākas vērtības nekā PR speciālistiem piemēram, mārketologi, reklāmisti, viņi darbojas citu mērķu vadīti. Tas arī ir saistīts arī ar to, ka sabiedriskās attiecības Baltkrievijā attīstījās no mediju attiecībām.
Pozitīvi ir tas, ka par sabiedriskajām attiecībām sāk interesēties valdība un tās iestādes. Valsts iestāžu speciālisti sāk apmeklēt SA seminārus, treniņus.
…