Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:893091
 
Evaluation:
Published: 22.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienu pasaulē sabiedriskās attiecības ir jebkuras kompānijas darbības neatņēmama sastāvdaļa. Vairākās ievērojami lielās kompānijās sabiedrisko attiecību dapartamentiem ir tik pat svarīga nozīme kā mērketinga nodaļām. Dažas kompānijas sasniedzot mērķus, saistītus ar mērķauditorijas komunikāciju, izmanto tikai PR-instrumentus. Gribas atzīmēt, ka vairākas kompānijas neizmanto reklāmas un mārketinga pakalpojumus, bet tajā pašā laikā plaši izmanto un attīsta sabiedrisko attiecību nodaļas.
Sabiedriskās attiecības (Public Relations – PR) mūsdienās – viena no dinamiski attīstošajām profesijām. Tā ir saistīta ar objektīvu cilvēka faktora lomas paaugstināšanu mūsdienu ražošanas darbībā. Tas padara PR-speciālistu vajadzību unikālu ne tikai pēc pieprasījuma līmeņa darba tirgū, bet arī pēc prestīža pakāpes, kas ir orientēta uz elitāriem, intelektuāliem darbības veidiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register