Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:382078
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Cilvēks ir visas pasaules pamats. Zināšanas palīdz veidot pasaules uztveri, izprast to un pilnveidot sevi kā personību, bet prakse, iemaņas un darbs dot iespēju pārliecināties un pārbaudīt uzzināto un izprasto. Ikviens ir personība un ikkatram piemīt tieksme ilgoties pēc augstākām vērtībām un sasniegt kāroto. Lai tas viss varētu pastāvēt un veidoties ir vajadzīga saskarsme, informācijas nodošana tālāk un savstarpēja sadarbošanās. Viens cilvēks neveido pasauli, nesekmē izglītības attīstību, nevērtē valdības darbu un viens pats cilveks nav sabiedrība, vientulībā nevar veidoties attiecības ar sabiedrību. Arī man, nespējot precīzi nodefinēt vārdu savienojumu, par ko līdz šim strīdas arī zinātnieki „Public Relations”, jeb latviskajā tulkojumā „sabiedriskās attiecības” vai „ saites ar sabiedrību”,”sazināšanās līdzeklis”, “informācijas darbs” rodas jautājums, kas tad īsti ir sabiedriskās attiecības un ko es uzzināšu turpmāk studējot šo priekšmetu?
“Latviešu valodā PR jēdzinam, kā iepriekš norādīts, tuvāk atrodas “publisks”, nevis “sabiedrisks”. Pirmais formulējums daudz precīzāk norāda PR darbības jomu, kas ir krietni plašāka nekā tikai “attiecības ar sabiedrību un sabiedrības dēļ”, jo “publisks” latviski nozīmē “ 1. Tāds, kas notiek, publikai, sabiedrībai redzot, dzirdot. Publiska runa, uzstāšanās. Publisks skandāls. Publiski paziņot. Publiski apvainot kādu. 2. Visiem pieejams, atklāts. Publisks sarīkojums. Publiska izrāde” (Latviešu valodas vārdnīca, 1997). “ [1., 7.lpp.]
Sabiedriskās attiecības ir sociāla sistēma ar mūsu cilvēku fizisko un garīgo vajadzību apmierināšanu, tas ir konkrētas attiecības ar sabiedrību, nepārprotami norādot pieprasījumu pēc ieguldījuma sabiedrības labā, tāpat arī atklātuma principa ievērošanu organizacijas, uzņēmuma vai jebkura cita PR subjekta attiecībās ar sabiedrību.” [1., 7lpp.]

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register