Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:407793
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Public Relation itver
1. Plānošanu (situācijas analīze, mērķu, uzdevumu un mērķa grupas (vai grupas, kuras atbalsts nepieciešams) definēšana)
2. Attiecības (cilvēki attīsta prasmes savākt informāciju, pastāvīgi izvērtēt apgūto un formulēt priekšlikumus)
3. Rakstīšanu un izdošanu (iespiestie materiāli)
4. Informēšanu (tīkls, caur kuru informāciju nogādāt adresātam)
5. Producēšana (publikācijas, ziņojumi, filma, multimediju programmas)
6. Īpaši pasākumi (konferences, izstādes, ikgadējas svinības, konkursi, braucieni utt.)
7. Runāšanau (prasme personīgi komunicēties – gan runājot ar cilvēkiem, gan gatavojot runas un tās prezentējot)
8. Izpēte un izvērtēšana (faktu vākšana - gan intervijās, bibliotēkās un neformālās sarunās, gan arī pētījumos)

Daži cilvēki arī šodien domā, kā PR ir jauna zinātne, bet tas nav taisnība. Vēsturiski Public Relation attīstība plūdusi divās gultnēs. Jēdziens Public Realtion esot radies ASV 19. gs. otrajā pusē. Šo jēdzienu lietojis ASV prezidents Tomass Džefersons uzrunā Kongresam jau 1807. gadā. Taču darījumu pasaulē to sāka izmantot tikai ap 1882. gadu.(1) Public Relation kā jēdzienu pirmo reizi lieto 1882. gadā Dormans Ītons Jēlas universitātē. 1897. gadā šo jēdzienu sāk lietot mūsdienu izpratnē, nostabilizējas preses aģenta loma. Amerikas rovolūcija tiek uzkatīta par svarīgu laiku Public Relation attīstība. Pirmā Public Relation mācību grāmata jaunajā pasaulē iznāca 1923. gadā.

Public Relation sociāli politiskā nozīme nerisina problēmas, bet likvidē, mazina sekas. Darbojas, lai politika būtu caurspīdīga, lai cilvēki justos politiski un sabiedriski nozīmīgi; Public Relation darbojas arī kā pakalpojumu sniedzējs. Public Relation ir publiski atbildīgs, veido bāzi konsensus nodibināšanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register