Sabiedrisko attiecību kampaņa ir plānotu, savstarpēji koordinētu, mērķtiecīgu, noteiktā laika posmā īstenotu, ilgtermiņa pasākumu kopums atbilstoši organizācijas/uzņēmuma stratēģiskajam mērķim, sociālajai misijai. Galvenais nolūks ir sasniegt pragmatisku mērķi – ietekmēt konkrētu mērķa auditorijas uzvedību vai attieksmi. Kampaņas mērķi tiek sasniegti caur informatīvu un brīvprātīgu mērķa auditorijas ietekmēšanu. Kampaņas centrā ir vēstījums mērķa auditorijai. 1
Sociālās un informatīvās kampaņas, kuras skar ceļu satiksmes drošību, ir ļoti nepieciešamas, lai veidotu Latvijā atbildīgu braukšanas kultūru. Jo aktīvāk ar dažādu akciju un kampaņu palīdzību tiks pievērsta uzmanība satiksmes drošībai, jo īsākā laika posmā būs sagaidāms rezultāts un negadījumu samazināšanās.
Pērn vērienīgākie realizētie projekti, kas daļēji līdzfinansēti no Ceļu satiksmes negadījumu novēršanas un profilakses fonda līdzekļiem, ir informatīvās kampaņas "Orgānu donori", "Nāvīgs ieradums", "Redzi un esi redzams!", "Piesprādzē - neriskē" un daudzas citas.…