Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:265983
 
Evaluation:
Published: 26.05.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Jebkurā kampaņā ir svarīgs ziņojums, kurš uzrunā auditoriju. Tieši ziņojums ir faktors, kas var ietekmēt gan auditorijas attieksmi, gan uzvedību. SA kampaņas mērķis ir ietekmēt ja ne visu sabiedrību (jo tas nav iespējams), tad vismaz to aktīvāko daļu, mainīt attieksmi un uzvedību, un īstenot to visu noteiktajā laikā. Pastāv kampaņu veidu iedalījums,to izveidoja Patriks Džeksons 1. Tie iedalās, pirmkārt, atkarībā no kampaņas galvenā nolūka, piemēram, sabiedrības izglītošanas kampaņa, un, otrkārt , atkarībā no darbības jomas. Veiksmīgas kampaņas pazīmes ir - prasību, mērķu un prioritāru novērtējums, sistematiskā plānošana, pastāvīga kontrole un efektu sasniegšanas, jeb nesasniegšanas izvertēšana.2 Vispirms jānoskaidro mērķus, kā un ar kādiem instrumentiem organizācija ietekmēs sabiedrību, kādas tēmas būs visaktuālākas šobrīd, un kāda tonalitāte kampaņa tiks pasniegta mērķauditorijai. Idejai jābūt tādai, kas droši funkcionētu.
Savam darbam par izpētes objektu es izvelējos Valsts akciju sabiedrību – Ceļu satiksmes drošības direkciju (CSDD). Mēs ar kursa biedriem atnācam uz iepriekš sarunāto interviju. Alise Kleinberga, CSDD sabiedrisko attiecību darbiniece sniedza mums informāciju par organizācijas darbību. Intervija notika 14.11.2008 CSDD – Miera iela 25, 36.telpā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1130234
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register