Viens no svarīgākiem mārketinga komunikāciju veidiem ir reklāma. Reklāma, kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens ir pazīstams jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu vai pakalpojumu cenu, izplatītu informāciju par produktu (pakalpojumu) pārdošanu, propagandētu noteiktas idejas u.tml.
Reklāmas kampaņa tiek veidota izejot no tas, ka vajag ietekmēt pircēju domāšanu un rīcību tirgū. Lai patērētāji izvēlējas tieši mūsu skaistumkopšanas salonu. Tāpēc, mēs izvelējamies:
Reklāma
pēc satura: pēc aptveramās teritorijas: pēc izplatīšanās veidiem
- komercreklāma - vietējā - internets
- avīzes
- radio
- ārēja reklāma (stends)
- nosūtīšana pa pastu
Reklāmas kampaņas loma izpaužas kā viena no produktu virzīšanas tirgū un vienlaikus – kā mārketinga kompleksa elements. Tāpēc, reklāmas mērķi un uzdevumi ir sekojoši:
Informēt – dod informāciju par piedāvāto pakalpojumu klāstu; izskaidrot skaistumkopšanas salona īpašības un īpatnības; aprakstīt iespējamos pakalpojumus; veidot uzņēmuma tēlu (imidžu).
Pārliecināt – veidot pārliecību par skaistumkopšanas salona priekšrocībām un aktualitāti; orientēt pircēju uz jaunajām tehnoloģijām; mainīt pircēju uztveri par pakalpojuma īpašībām; pārliecināt pircējus būt atsaucīgiem pret pirkuma piedāvājumu.
Atgādināt – atgādināt pircējam, ka skaistumkopšanas salona piedāvātais pakalpojumu klāsts viņam būs vajadzīgs jau tuvākajā laikā; atgādināt, kurš šo produktu un pakalpojumu var nopirkt; saglabāt atmiņā konkrētu pakalpojumu svarīgākās priekšrocības; atgādināt par uzņēmuma atrašanās vietu un darbību.…