Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:226093
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Šajā vecumā ir tendence pakļauties grupas noteikumiem un vērtībām, bet bieži protestē pret vecāku un citu pieaugušo autoritāti; grib kļūt neatkarīgāki un patstāvīgāki. (Zommere, Ābelniece,2002, 21) Un, ja pretī ir skolotājs, kurš nemeklē kontaktu ar skolēnu, var izveidoties diezgan problemātiska situācija. Autoritāra vide skolā palielina neproduktīvo emocionālo stresu skolēnā, līdz ar to skolēns stresa un trauksmes stāvoklī neko nespēs iemācīties, jo tas bioloģiski nav iespējams. Stresa brīdī cilvēks uztver izolētus faktus, nevis spēj saskatīt kopsakarības. (Visocka, 2002, 21)
Pedagoģiskais process skolā ir skolotāja un skolēna mijiedarbības process, kurā katrs šī procesa subjekts kļūst viens no otra atkarīgs un viens otru ietekmējošs. Pedagoģiskā procesa organizācijas 1. likumība (Žogla,2014) nosaka, ka apzinātību veicina, ja skolotājs savu pedagoģiskās darbības mērķi piedāvā skolēniem izprotamā veidā kā viņu darbības mērķi, un skolotājs regulāri rada situācijas, kas nodrošina skolēnu iespējas apzināt savus sasniegumus, to ierobežojumus un tālākās darbības uzdevumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register