Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329022
 
Evaluation:
Published: 01.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Secinājumi
Šie divi raksti fokusējās uz divām konkrētām lietām: politisko pārliecību un pirkuma paradumiem. Gan vienā gadījumā, gan otrā gadījumā slavenības ietekmē Y paaudzes uzvedību – radot lojālus zīmola pircējus un konkrētas politiskās partijas, un ideoloģijas piekritējus. Tas tiek panākts ar slavenībai pievienotās vērtības pārnešanu uz kādu konkrētu zīmolu, vai politisko spēku. Slavenības atbalstītājs jeb fans asociē slavenības īpašības un vērtības ar viņa pārstāvēto zīmolu vai politisko pārliecību.
Otrs aspekts, kas jāņem vērā, runājot par slavenību ietekmi uz Y paaudzi, ir – slavenībām, kuru īpašības atbilst Y paaudzes īpašībām ir vieglāk ietekmēt viņu uzvedību. Šīs īpašības ir: pretošanās visam korporatīvajam, individualitāte un oriģinalitāte. Un, manuprāt, Y paaudze ir tā paaudze, kura ir ļoti lojāla sevis izvēlētajām slavenībām, līdz ar to skeptiski raugās uz mūsdienu kultūras radītajām slavenībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1340216
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register