Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:541378
 
Evaluation:
Published: 04.12.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

T. Korea pētījumā aicinājusi piedalīties mates ar saviem bērniem, viņa veikusi 14 padziļinātas intervijas ar 14 mātēm un viņu bērniem un izpētījusi vēl 242 šādas grupas (kopējā izlase 236 grupas jeb 472 cilvēki). Viņa atklāja, ka no visiem aptaujātajiem 40% jaunieši ir tie, kuri iemāca un ietekmē savus vecāki lietot tehnoloģijas (datorus , mobilos telefonus, internetu un sociālo tīklu). Bērnu/jaunieši vērtējums bija augstāks salīdzinājumā ar vecākiem (22%), vairākos gadījumos vecāki iemācās izmantot tehnoloģijas paši. Iezīme, kad bērni māca vecākus, vairāk raksturīga mātēm un bērniem no zemākā sociāli ekonomiskā stāvokļa. Tas ir līdzīgi kā imigrantu ģimenēs, kur bērni kalpo kā valpdas un kultūras saite starp ģimeni un jauno vidi.
Digitālie mediji atklāj jaunu vidi zemāko sociāli ekonomisko slāņu ģimenēm un to bērniem. Šajās ģimenēs bērni par tehnoloģijām biežāk uzzina no skolas un draugiem, un pēc tam, aizejot majās, bērni māca savus vecākus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1363169
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register