Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:638877
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Dabīgā šokolāde, kas tiek pagatavota pircēja acu priekšā, kam tiek izmatotas jaunas tehnoloģijas.
Ieviešana – tā kā šokolāde ir tirgū ļoti izplatīts un arī pieprasīts produkts, tad šajā dzīves cikla posmā jaunas šokolādes pārdošanas apjoms ir paredzams ļoti mazs, lielas ieviešanas izmaksas un neliela peļņa.
Stratēģija – ļoti svarīga ir tieši pirmā iepazīstināšana ar jauno produktu, reklāmai ir jābūt atmiņā paliekošai un tādai, lai pēc tās noskatīšanās, potenciālais pircējs to noteikti vēlētos nogaršot. Tā kā šim produktam pastāv liela konkurence jau tā ieviešanas posmā, noteikti ir jāizvēlas tirgū iespiešanās cenu politika. Tā kā šokolāde tiek pagatavota pircēja acu priekšā, tas rada uzticību šim produktam, bet pieprasa nevainojamu servisu.

Augšana – palielinoties pircēju skaitam, pieaug arī pārdošanas apjoms un temps, palielinās peļņa.
Stratēģija – šokolāde ir produkts, ko var diferencēt, tāpēc jau šajā posmā, blakus dabīgajai šokolādei ar reklāmas palīdzību tiek piedāvāta arī šokolāde ar dažādām garšām, protams, tās ražošanā tiek izmantoti tikai dabīgas izejvielas…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1136589
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register