Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:576257
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Šajā ekonomiskajā situācijā daudzi mazie uzņēmumi nav spējuši izdzīvot, līdz ar to dažās nozarēs konkurence ir sarukusi un uzvar tas, kurš piedāvā preci ar visaugstāko labumu, bet ar viszemāko cenu. Tā tas bijis arī pirms šīs ekonomiskās „klizmas.” Kas tad īsti ir konkurence? Kur konkurence Latvijā nepastāv vai arī ir ļoti maza? Kā saprast šos vārdus, ka konkurēt nav tas pats, kas izdzīvot?
Ekonomikā jēdzienu konkurence var saprast, kā cīņu par labākiem sasniegumiem kādā saimnieciskās dzīves jomā, veicot cenu izmaiņas, piedāvājot preci pēc iespējas izdevīgāku pircējam, pārpērkot savus konkurentus utml. Mūsdienu konkurences teorijas pamatlicējs Maikls Porters (Hārvardas universitātes profesors). Konkurencei ir arī vairāki veidi: preču veidu konkurence, vajadzību un vēlmju konkurence, starpfirmu konkurence, kā arī līdzīgu preču grupu konkurence. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1139857
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register