Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:532553
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Mūsdienās gandrīz ikvienam ir pazīstams Nike zīmols, ja ne pēc nosaukuma tad noteikti pēc
tā logo vai pēc tā, ka gandrīz katram otrajam garāmgājējam kājās ir Nike zīmola apavi. Nike ir pasaulē
vadošākais apģērbu, apavu, sporta aprīkojuma un aksesuāru dizainers, tirgotājs un izplatītājs.
1
Neskatoties uz to, ka Nike nepārtraukti veido komunikāciju ar savu mērķauditoriju dažādos sociālajos
tīklos, seko līdzi jaunākajām tendencēm, parāda, par ko un kādām vērtībām zīmols iestājas, kādi ir tā
īstermiņa un ilgtermiņa mērķi, raugoties gan uz zīmola attīstību, gan ilgtspēju, vēl joprojām pastāv
salīdzinoši daudz un dažādi pieņēmumi un stereotipi par Nike. Darba autore savā darbā ir iekļāvusi 3
populārākos stereotipus par Nike zīmolu, ko minējuši ir draugi, radi un paziņas un balstoties uz zīmola
komunikāciju sociālajos tīklos analizējusi to patiesumu.
Pirmais stereotips – Nike kā sava zīmola vēstnešus jeb atpazīstamības nesējus izvēlas
galvenokārt pasaulē pazīstamus sportistus, liekot “parastajiem” cilvēkiem noprast, ka zīmola
reklamētie produkti ir domāti tikai profesionāliem sportistiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1397332
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register