Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:467633
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Ētikas kā mācības mērķis ir sekmēt tikumiskas personības attīstību, kas būtu spējīga atbildīgi veidot savu ģimeni, savstarpējās attiecības un Latvijas valsti, aktīvi iekļauties demokrātiskas un atvērtas sabiedrības dzīvē, dot iespēju attīstīties par sadarbībai un dialogam gataviem indivīdiem, kas ciena sabiedrības kultūras mantojumu un cilvēciskās pamatvērtības.
Ētika tiek uztverta kā filozofija par cilvēku dzīves augstākajiem mērķiem, ideāliem, jēgu, augstāko patiesību, pamatizvēli, cilvēcības specifisko būtību un māca cilvēku būt brīvai, atbildīgai sirdsapziņas būtnei. Ētika kā praktiskā filozofija māca meklēt cilvēcisku izvēli, saskaņojot ideālus ar reālās dzīves iespējām (ar socioloģijas, psiholoģijas, politikas, tiesību, estētikas, reliģijas, ekonomikas, ģimenes, tautas, cilvēces, dabas un Visuma prasībām), māca saskaņot minimālas prasības ar maksimālajām, veidojot dziļu un perspektīvu stabilitāti personības un sabiedrības dzīvē.
Biznesa ētika veidojas no savstarpējām attiecībām un morāles principiem, kas ir gan biznesā, gan cilvēku individuālajā dzīvē. Biznesa ētika katrā uzņēmumā vai valsī, tāpat kā katram cilvēkam, ir individuāla un atšķirīga, bet tomēr tai jābūt vienojošam motīvam – morāles kodeksam. Lai pircēji, darbinieki, biznesa partneri neviltos konkrētā uzņēmumā, informācijai par uzņēmumu (tā brendu) ir jābūt pozitīvai. Tā kā bizness dažreiz saistīts ar lielām izmaksām un risku, uzņēmumiem ir jāpierāda sava profesionalitāte un elastīgums.
Kā jau iepriekš minēts, biznesa ētika ir cieši saistīta ar morāles un ētikas principiem, kas vienā valstī vai uzņēmumā ir pieņemams, citā ne. Analizējot procesus Latvijā, pēc autores domām, interesanta ir situācija, kāda izveidojusies telemārketinga jomā.
Telemārketinga jēdziena skaidrojums: telemārketingam pastāv dažādi veidi. Viens paredz tikai reklamēšanu pa telefonu, otrs – potenciālā klienta vēlmju noskaidrošanu, trešais – produkta pārdošanu. Klienti pārsvarā izvēlas informatīvo telemārketingu, ne tiešo pastu (kas ir daudz neitrālāks un līdz ar to arī neefektīvāks mārketinga veids), samaksu organizējot par katru notikušo tālruņa sarunu. Taču teorētiski daudz efektīgāka solās būt telemārketinga tiešā pārdošana, kas paredz, ka pēc sarunas ar potenciālo klientu pozitīvas atbildes gadījumā pircējam tiek nosūtīts rēķins, kuru apmaksājot iespējams saņemt pasūtīto preci.
Šis pārdošanas veids nodēvēts par telemārketingu, tādējādi radot ilūziju, ka tam ir kāds sakars ar informācijas tehnoloģijām. Patiesībā pārdošanā pa tālruni daudz lielāka nozīme ir nevis komunikāciju aparatūras vai elektronisku datu bāzu izmantošanai, kuras arī ir nepieciešamas, bet gan psiholoģiskiem aspektiem – vai zvanītājs, kas reklamēs un piedāvās iegādāties preci, neizraisīs potenciālajā pircējā tādu pašu nepatiku, kā kompaktdisku, nagu laku un džinsu tirgotājs, kas jau n-to reizi mēģina dezorganizēt biroja darbu, piedāvājot savu preci.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1130417
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register