Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:777940
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Šī darba autorei nav konkrētu datu par vidējo nozares, kurā darbojas šī viesnīca, peļņu, lai varētu to salīdzināt, taču vadoties pēc viesnīcas „Unce” gada vidējā noslogojuma, var secināt, ka uzņēmums darbojas salīdzinoši sekmīgi. Lai uzzinātu, kas viesnīcai „Unce” veido konkurētspējīgas priekšrocības pamatu, ir jāizanalizē četri minētie faktori, kas veido šo priekšrocību (efektivitāte, kvalitāte, jaunievedumi, klientu vēlmju apmierināšana). Izvērtējot efektivitāti, var secināt, ka uzņēmumam ir zemu izmaksu konkurētspējīgā priekšrocība, jo viesnīcu apkalpo maz darbinieku, tie strādā amatu apvienošanas kārtībā, kas ļauj ietaupīt uz algu rēķina. Šobrīd viesu mājā pastāvīgi strādā 4 darbinieki. Viens darbinieks izpilda direktora, pārvaldnieka un sagādnieka pienākumus. Otrs darbinieks darbu apvienošanas kārtībā strādā par grāmatvedi un lietvedi. Ir arī vēl apvienota štata vieta – viesnīcas numuru istabene, kas veic arī apkopējas darbu. Ceturtais darbinieks ir sētnieks, kura pārziņā ir viesnīcas apkārtnes uzturēšana kārtībā (arī rūpes par apstādījumiem, saimnieciskām problēmām utml.). Vasaras sezonā, kā arī nepieciešamības gadījumā (konferenču, lielāku sarīkojumu laikā) tiek uzaicināti papildus darbinieki. Šeit samērā regulāri strādā praktikanti, kas ir būtisks darbaspēku resursu papildinājums un finansu līdzekļu ietaupījums.
Izvērtējot viesnīcas sniegto pakalpojumu kvalitāti, nākas secināt, ka tā neveido uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības pamatu, jo šī ir neliela viesnīca un pie esošās finansiālās situācijas (arī personāla profesionālā sagatavotība nav visaugstākajā līmenī) ir grūti sniegt augstākas kvalitātes pakalpojumus. Taču kvalitatīvs serviss ir viens no galvenajiem priekšnoteikumiem pakalpojumu sniegšanas sfērā, tas var nodrošināt pārākumu pār konkurentiem. Viesnīcā šī problēma ir aktuāla, jo augsta kvalitāte arī ceļ uzņēmuma reputāciju un atpazīstamību, kas viesnīcu biznesā ir ļoti būtisks faktors. Konkurētspējīgas priekšrocības radīšanā ļoti svarīgs faktors ir jaunievedumi, taču viesnīcas līdzšinējā darbībā tie ir bijuši salīdzinoši nenozīmīgi. Taču tuvākā nākotnē uzņēmums plāno veikt ievērojamu paplašināšanos, uzceļot blakus otru viesnīcas ēku, kurā būs pieejami būtiski atšķirīgi pakalpojumi. Jauninājumi un kvalitātes sasniegšana ir instrumenti, ko uzņēmums var lietot, lai apmierinātu klientu vēlmes, tādējādi palielinot lojalitāti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1111521
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register