Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:836479
 
Evaluation:
Published: 15.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mācību metožu problēma ir viena no svarīgākajām un aktuālākajām pedagoģijas teorijā un skolu praksē. No tās pareizas izpratnes lielā mērā atkarīga skolotāja profesionālā meistarība, viņa radošā darba panākumi un skolēnu sekmes.
Vārds ‘’metode’’ cēlies no grieķu vārda methodos un nozīmē – ceļš, pa kuru iet. Metodi tiešām varam salīdzināt ar ceļu pa kuru cilvēks virzās uz kādu mērķi: zinātnieks pētī attiecīgu parādību, rūpnīca ražo noteiktu produkciju, ārsts ārstē slimnieku. Skolotājs māca skolēnus.
Visos šajos gadījumos cilvēka darbību raksturo mērķtiecīga un savā starpā saistītu paņēmienu sistēma. Šādā nozīmē tad arī dzīvē runājam par pētīšanas, ražošanas, ārstēšanas un citām metodēm. Ar mācību metodi saprotam skolotāja un skolēnu didaktiskās sadarbības paņēmienu sistēmu, ar kuras palīdzību skolēni apgūst jaunas zināšanas, prasmes un iemaņas, vienlaikus attīstot arī savas izziņas spējas (domāšanas procesu stimulējot).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register