Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:891062
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Viennozīmīgi varu teikt, ka cilvēks ir mārketinga galvenais elements. Tā pamata uzdevums ir palielināt preču un pakalpojumu patēriņu, lai gūtu iespējami lielāku peļņu. Kā to panākt? Protams, tas izdarāms tikai ar cilvēka palīdzību. Mārketinga speciālistam nav vajadzīgi daudz tehniskie palīglīdzekļi, svarīgākais ir speciālista radošā doma, idejas, fantāzija. Protams, ka dators un citi tehniskie līdzekļi atvieglo tāda veida darbu, bet bez tā var arī iztikt. Mārketinga speciālistam ir ļoti svarīga viņa izglītība, jeb „tas, kas viņam ir galvā”. Tie ir galvenie viņa darba instrumenti. Visjaudīgākā tehnika nespēs paveikt to, ko cilvēka prāts un fantāzija. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register