Bet nav tā, ka nebūtu iespējas to visu labot, ir daži principi, kas noder katram uzņēmējam. Piemēram, krīzes laikā konkurences vietā izvēlēties sabiedrību. Otrkārt, samazināt sortimentu, izvēloties pārdot to kas nepieciešams un pieejams. Sekot līdzi patērētāju pirktspējai un pastāvīgi jāmainās, jo tirgus ir „dzīvs” un statiska attieksme uzņēmumu var pazudināt.
Nobeigumam vēlos piebilst to, ka jādomā ar galvu, jo patērētājs vēl aizvien sūdzas un ja sūdzas tad ir ko uzlabot, un ja uzlabo tad var pelnīt. Ir jāsaprot uzņēmējdarbības un arī grāmatvedības pamati, lai vispār sāktu kaut ko darīt. Galvenais nestāvēt uz vietas, sekot līdzi laikam un sabiedrības interesēm, mainīties, ja tas nepieciešams.
…