Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai?

     

    Essays2 Pedagogy, Psychology

2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:389660
 
Evaluation:
Published: 27.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Noteikumus vajadzētu izstrādāt pozitīvā veidā. Piemēram, tā vietā, lai teiktu “nedari pāri citiem”, varētu teikt “izturies pret citiem ar cieņu”.
Skolotājam vajadzētu sekmēt skolēnu savstarpējo cieņu, kā arī skolēniem pastāstīt kā rīkoties dažādās situācijās. Piemēram, izstāstīt, ka ir jālūdz atļauja, ja bērns vēlas spēlēties ar otra mantiņām. Nedrīkstētu to raut otram no rokām, bet būtu nepieciešams prasīt atļauju.
Vajadzētu pārliecināties, ka skolēni zina noteikumus, un saprot to nozīmi, sniedzot praktisku piemēru. Svarīgi būtu šos noteikumus pielikt redzamā vietā.
Vajadzētu arī pārliecināties, ka skolēni piekrīt izstrādātajiem noteikumiem, un vienoties par tiem ar skolotāju. Varētu tikt parakstīts kāds īpaši sagatavots dokuments, vai skolēni varētu paust savu apņemšanos ievērot noteikumus, tikai paceļot rokas.
Būtiski būtu izklāstīt par sekām, kas iestāsies noteikumu neievērošanas gadījumā, kā arī būtu labi, ja skolotājs paslavētu skolēnus par noteikumu ievērošanu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1351980
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register