Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai

     Evaluated!

    Essays2 Psychology

2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:511097
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.08.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Nereti ir situācijas, kad vieni un tie paši skolēni pie viena pedagoga ir disciplinēti un kārtīgi, bet pie cita valda visatļautība. Viss ir atkarīgs no skolotāja. Skolotājam ir jābūt sava amata profesionālim, nepietiek tikai ar pietiekamu teorētisko zināšanu bāzi, ir vajadzīga arī pieredze praksē, lai veiksmīgi nodrošinātu disciplīnu klasē, kas nebūtu pretrunā ar humānismu un demokrātiju.
Demokrātija ir milzīga atbildība. Arī Montesori pedagoģijā brīvība un atbildība ir nedalāmi jēdzieni, jo bērnam tiek radīti apstākļi, kur ir gan brīvība, gan kārtība, tādēļ ka katrai lietai, kas pieejama, ir sava noteikta vieta, kurā paņemtais priekšmets jānoliek atpakaļ. Bērns tiek pieradināts pie kārtības un par to atbild pats.
Skolotājiem un vecākiem ir ietekme, lai šī brīvība nepāraugtu visatļautībā. Tikai sadarbojoties un pieprotot savu amatu profesionāli, skolotājam neradīsies problēmas ar disciplīnu un visatļautību.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1333510
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register