Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:104679
 
Evaluation:
Published: 14.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Daba, kura runā ar kameru, ir atšķirīga no tās, kura runā ar aci. Pateicoties savai tehniskajai struktūrai, kino ir atbrīvojis no iesaiņojuma to fiziskā šoka efektu, kuru dadaisms vēl turēja it kā iepakotu morālajā.

Masas ir matrice, no kuras atkal un atkal no jauna atdzimst visas ierastās nostājas pret mākslas darbiem. Kvantitāte ir pārtapusi kvalitāte: lielās līdzdalības masas ir radījušas citādu līdzdalības veidu. Diamels dēvē kino par laika nosišanas līdzekli vergiem, izklaidi neizglītotām, nožēlojamām, pārmocītām radībām, kuras plosa viņu rūpes. Šeit ir nepieciešams precīzāks skatījums. Izklaide un koncentrācija veido pretstatu pāri, kas pieļauj šādu formulējumu: tas, kurš mākslas darba priekšā koncentrējas, iedziļinās un iegrimst tajā. Izklaidēta masa iegremdē mākslas darbu sevī. Pierast var arī pie izklaides. Ja spējam kā izklaidi veikt noteiktu uzdevumus, tas rāda, ka tie ir kļuvuši par darba pieradumu. Izklaidētā uztvere, kas aizvien skaidrāk liek sevi just visās mākslas jomās, būdama visapjomīgāko apercepcijas pārmaiņu sindroms, kino ir atradusi savu īsteno prakses instrumentu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1230386
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register