Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:346313
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Iepazīstoties ar šo rakstu, situācija kļūst tuva un pārāk pazīstama gan no patērētāja , gan no piedāvātāja viedokļa.
Raugoties uz šo situāciju nedaudz no piedāvātāja viedokļa, proti, pati esmu SIA Rimi Latvia darbiniece, secinu tikai sekojošo...
Uzņēmums, šajā gadījuma lielais tirdzniecības tīkls SIA Rimi Latvia, tik ļoti cenšas ieiet tirgū ar savu plašo izdomu un plaši piedāvāto preču klāstu, ka pat brīžiem aizmirst par patērētāja labklājību u.tt. Darbojoties šai uzņēmumā redzu tā kļūdas iekšēji, tāpēc ir vieglāk izprast situāciju no abiem uztveres punktiem.
Kāpēc šai gadījumā cilvēks, kas rakstījis šo rakstu ir tik vīlies darbiniekā un veikala izkārtojumā, jo :
1. Rimi Latvia , salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem, reti organizē darbinieku apmācības, kursus un pat pieņemot darbinieku uzzina tikai dažus sīkumus par gribēt strādājošo personu. Tā kā pati strādāju konkrēti Rimi Hypermarketa Alfa info centrā, redzu, kā risinās un notiek šī darbinieku pieņemšana, tāpēc, ka šis pasākums notiek ar mūsu starpniecību. Varbūt vienā reizē no 10, tiek cilvēks vairāk iztaujāts vai kā tamlīdzīgi.
Tāpēc darbinieki , vairums gadījumos, ir nelaipni, nerunīgi, noraidoši u.tt. Darba devējs nenodrošina darba veikšanai paredzēto apmācību pilnībā, nerada nekādu motivāciju censties. Darbinieki ir pārsvarā jauni cilvēki, studenti, kas darbu veic pirmo reiz, kas ,jo vairāk prasa apmācību un pareizu nostāju savam amatam. Nav gluži tā, ka netiek jaunais darbinieks apmācīts, tomēr tas nenotiek tā, kā tam būtu jābūt. Un godīgi sakot, jo laiks rit ātrāk, jo nevīžīgāk viss notiek. Kāpēc tā notiek? Tāpēc, ka Rimi veikaliem trūkst darbinieku, tie tiek pieņemti tādi, kādi tie ir, ar pieredzi , bez tās. Galvenais, kam vēl kaut cik tiek pievērsta uzmanība ir izskats un valsts valodas prasme. Vai tas viss nav mazliet smieklīgi? Mani tas pat mazliet kaitina, tāpēc, jo vairāk, šis raksts mani fascinē.
Jaunos ,paņemtos darbiniekus, iemet nodaļā, kas nebūt nav maza un atbildību nesoša, nedaudz kaut ko pastāsta un tas ir viss. Cilvēks ir apmulsis jau pirmajā klienta jautājuma gadījumā, un kāds ir rezultāts? Neapmierināts klients! Ne tā? Vairums gadījumu, jaunais darbinieks tikai atnācis atpūsties, klienta jautājuma gadījuma rupji atbild, vai atsaka viņam, to rupji aizraidot.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1158154
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register