Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:873478
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai ražotājs tirgū veiksmīgi varētu realizēt savu produkciju, gūt peļņu, patērētājs ar konkrēto preci, pakalpojumu ir jāiepazīstina, jāinformē par tā priekšrocībām, jāieinteresē, jāpārliecina. Un šīs funkcijas veic reklāma-īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar masu saziņas līdzekļu starpniecību. Es izanalizēšu veikalu tīkla ‘’Elvi’’ reklāmas efektivitāti.
SIA ‘’Elvi grupa’’ un tās padome tika dibināta 2001. gadā. ‘’Elvi grupa’’ ir Latvijā vienīgais franšīzes* devējs pārtikas mazumtirdzniecībā. Viena no ‘’Elvi’’ franšīzes ņēmēju priekšrocībām ir lielas kompānijas pieredze un tās preču zīme. Dažreiz uzņēmumi reklamē tikai savu vārdu: lai veicinātu firmas iepazīšanu, to vienlaikus saistot ar vairākām precēm, lai veidotu labu reputāciju vai atjaunotu uzticību uzņēmumam. ‘’Elvi’’ veikalu sistēmu pazīst ikviens- tās reklāmas potenciālie pircēji var redzēt televīzijā, radio, internetā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1176143
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register