Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:432528
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Ja, piemēram, zīmols var kļūt par sinonīmu svarīgam ieguvumam (kā „Persil” = baltums), tas spēj uzturēt dominējošu pozīciju tik ilgi, cik ilgi patērētājs to uzskatīs par svarīgu. Kā zīmola vadītāji mēs šodien runājam par teritorijas daļas iegūšanu patērētāju prātos, un tā pamatā ir pati ideja. Loģiskās formas mērķis ir savest zīmolu un lietas, ko tas pārstāv, tik cieši kopā, ka zīmols būtībā kļūst par valodas daļu, ko izmanto patērētājs, lai aprakstītu lietas.” Par zīmola nepieciešamību un nozīmi uzņemumu darbībā raksta Olinss Volijs :”Patiesībā zīmola izvēršana ir ļoti nozīmīgs process, jo tas apliecina, ka zīmolam ir pašam sava dzīve un individualitāte, un ka tad, ja zīmols spēj radīt ap sevi pietiekami spēcīgu emocionālo lauku, mēs nešaubīdamies pieņemsim, ka tam piemīt arī funkcionālās spējas. Zīmola ekspansija, kā saka Parīzes Komercaugstskolas (HEC) Vadības skolas tirgvedības profesors Žans Noels Kapferers: „Tieši izriet no atziņas, ka zīmoli ir reāla kompānijas kapitāla daļa.” Tālākā perspektīvā tas nozīmē, ka daudzas sekmīgas korporācijas maina savu pamatnostādni, kļūstot no ražotājiem un pārdevējām par zināmas vērtību sistēmas iemiesotājām – tās simbolizētājām. Un šī pārmaiņa ir tik būtiska, ka pamatos pārveido lielus uzņēmumus.”
Neslēpšu, ka arī man zīmoli nozīmē gana daudz, lai es dien dienā izvēlētos vienas un tās pašas markas zobu pastu, apģērbus un pārtiku. Zīmols – tā priekš manis ir prestiža un kvalitātes zīme. Pat mana mamma visu laiku pērk tikai eļļu „Risso”, tāpēc varu nešaubīgi teikt, ka tirdzniecībā zīmolam ir milzīga, lai neteiktu – noteicoša nozīme, un veiksmīgai uzņēmuma darbībai zīmols – atpazīstamība – ir vitāli nepieciešams, un es domāju, ka katri veiksmīga zīmolā ieguldītie līdzekļi ar laiku nāks atpakaļ desmitkārtīgi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1237917
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register