Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:147433
 
Evaluation:
Published: 25.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Mēs dzīvojam sabiedrībā, kurā notiek nepārtraukta attīstība – mainās tehnoloģijas, un tām līdz aug arī mediji un sabiedrība. Un, jo vairāk patērētājiem tiek piedāvātas izvēles iespējas, jo izvēlīgāki tie kļūst. Medijiem ir jāseko līdz sabiedrības vēlmēm un jātiražē tik aktuāla un interesējoša informācija, lai to patērēšana būtu pietiekama valdošajā tirgus līmenī. Līdz ar to mediju industrijā ir vērojama daudzveidība, un, palielinoties to skaitam, var secināt, ka šī nozare ir ļoti perspektīva un pieprasīta, jo tādējādi attīstās ne tikai masu mediju tirgus, bet gan katrs mediju darbinieks, žurnālists atsevišķi. Un sekmējot savu izaugsmi, konkurētspējīgs kļūst arī pats uzņēmums. Patērētājs vairāk uzticas atzītai organizācijai, jo valda apziņa, ka tā piedāvās visatbilstošāko un vajadzīgāko, akceptējot sabiedrības vēlmes.
Šajā pozitīvajā faktā, ka mediji pēc iespējas vairāk cenšas izprast cilvēku prasības pēc noteikta informācijas satura, tomēr paveras arī kāda negatīva iezīme, kas pamazām pārvēršas par tendenci. Masu medijos aizvien vairāk notikumu apskats tiek tiražēts ar sensāciju vai kritikas pilnu ievirzi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register