Public Relations profesionālā joma, kas šobrīd ASV tiek vērtēta aptuveni tikpat liela, kā žurnālistikas profesionālā joma, bet Vācijā kopš 90.gadu sākuma, ir vērojama PR pieaugoša uzmanība.
Saistībā ar šo pieaugošo uzmanību par Public Relation, var minēt vairākus indikatorus:
kopumā pieaudzis zinātnisko publikāciju skaits par PR tēmu lauku;
ir pieaudzis rakstu skaits svarīgākajā nozares žurnālā „Publizistik”: ja pirmo 35 gadu laikā vidēji gadā parādījušies 0,31 raksti, tad pēc tiem, nākamajos piecos gados kopš 1991.gada, vidēji 2,4 raksti gadā;
kopš 80.gadu beigām ir pieaudzis akadēmisko noslēguma darbu skaits, un šobrīd jau sasniedzis vērā ņemamu spektru;
paplašinājušās iespējas publicēt PR pētniecības rezultātus: līdzās nozares žurnāla „PR-Magazin” „dzeltenajām lappusēm” un zinātniskajiem nozares žurnāliem, vispirms jau „Publizistik”, kopš 1995.gada pastāv „PR-Forum”, kurā ir vieta arī zinātniskām publikācijām;…