Studiju programmas “pirmsskolas izglītības skolotājs” agrīnās bērnības pedagoģiskā prakse norisinājās PII “Varavīksne”, 9. grupā “Cālēni”. Grupiņu apmeklē 18 bērni vecumā no pu-sotra līdz divi ar pusi gadiem (1. posms).
Prakse ilga no12. 02. 2024 līdz 29. 03.2024.
Prakses mērķis veicināt studentu prasmes darboties ar agrīnā pirmsskolas vecuma grupu. Nodarbību organizēšana un didaktisko spēļu izveidošana atbilstoši vecuma grupai.
Prakses laikā iegūstamās kompetences
• Spēj analizēt pirmsskolas izglītības vidi.
• Attīstīt prasmi realizēt un veidot nodarbības atbilstoši bērnu spējām un prasmēm bērnu agrīnajā vecumposmā.
• Prasmi veidot pašanalīzi savām darbībām.
Prakses laikā darba autore ir izveidojusi prakses atskaites dienasgrāmatu. Diensgrāmata sastāv no ievada un trīs nodaļām:
1) Pedagoģiskie vērojumi pirmsskolā, darbā tiek aprakstīti novērojumi pirms-skolā, un analizēti grupas pedadoga darbi.
2) Piedalīšanās pedagoģiskajā procesā pirmsskolā, autore piedalās nodarbības veidošanā un ar padagogu atļauju vada nodarbības.
3) Pašanalīzē autore ir veikusi sava darba novērtēšanu.
Prakses dienasgrāmata ir veidota balstoties uz novērojumiem nodarbību laikā.…