Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:469335
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vēroto stundu analīze    3
1.1.  Latviešu valoda    3
1.2.  Latviešu valoda    5
1.3.  Matemātika    7
1.4.  Matemātika    9
1.5.  Dabaszinības    11
1.6.  Mājturība un Tehnoloģijas    13
1.7.  Vizuālā māksla    16
1.8.  Sociālās zinības    18
2.  Vadīto stundu īsie plāni 2.klasei    20
2.1.  Latviešu valoda    20
2.2.  Latviešu valoda    21
2.3.  Matemātika    22
2.4.  Matemātika    23
2.5.  Mājturība un Tehnoloģijas    24
2.6.  Sociālās zinības    25
2.7.  Dabaszinības    26
2.8.  Vizuālā māksla    27
3.  Vadīto stundu konspekti 3.klasei    28
3.1.  Matemātika    28
3.2.  Latviešu valoda    32
3.3.  Matemātika    35
3.4.  Mājturība un Tehnoloģijas    38
3.5.  Dabaszinības    41
3.6.  Latviešu valoda    44
3.7.  Sociālās zinības    47
3.8.  Vizuālā māksla    50
Extract

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēni tik radoši piegāja pie savas piezīmju un skiču grāmatas, ka skolēnu interese par turamāko uzdevumu bija liela.
2. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevumu analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Skolēni darbojās un izpildīja stundas noteikto mērķi.
2.1. Kas mācību procesā liecināja par skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēniem uzdevums bija jauns, un ar šo uzdevumu veikšanu ieguva jaunas zināšanas.
2.2. Kas mācību procesā liecināja par skolēna sadarbības prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēni sadarbojās viens ar otru, iedodot kādu krāsu zīmuli vai flomāsteru. Skolotāja rosināja skolēnus dalīties ar saviem materiāliem.
2.3. Kas mācību procesā liecināja par skolēna radošās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēni katrs tik radoši darbojās pie grāmatas vāka noformēšanas, ka pat gandrīz pietrūka laika zīmēt ainavu aiz loga.
2.4. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Skolēni pastāstīja par savu ainavu aiz loga.
2.5. Kā mana pedagoģiskā darbība respektēja skolēnu fiziskās, kognitīvās un sociāli emocionālās attīstības dažādību?
Katram skolēnam palīdzēju individuāli atraisīt savas domas un radoši pieiet savam darbam, pamudināju uz darbošanos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register