Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:512120
 
Evaluation:
Published: 15.04.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pirmsskolas izglītības iestādes apraksts, tās struktūra un pedagoģiskā darba virzieni    3
2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna sadarbība. Pirmsskolas sadarbības formas    10
3.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstība, izvirzīto uzdevumu, metožu un līdzekļu analīze    16
4.  Profesionālā pilnveide pirmsskolā, iesaiste un organizācija pedagoģiskajā procesā    20
5.  Pašvērtējuma analīze    30
  Izmantotā literatūras saraksts    32
  Pielikumi    33
Extract

5.Pašvērtējuma analīze
Analizējot iegūto pieredzi prakses laikā, diemžēl, ir jāsecina, ka ir bijušas vairākas situācijas, kuru risināšanai man nebija pietiekami daudz zināšanu, kā arī pieredzes. Dažās nodarbībās es nespēju ātri pieņemt pareizos un nepieciešamos lēmumus, kuri būtu aktuāli kāda noteiktā situācijā, līdz ar to situācijas, kuras izveidojās prakses laikā, palīdzēja risināt pieredzējušie kolēģi, kuriem nebija grūtību saprasties ar bērniem, kā arī ieinteresēt viņus apmācību procesā. Viņi arī koriģēja manu darbību un ieteica, kā viņi darītu un ko viņi darītu.
Tāpēc es vēlētos atzīmēt pieredzējušo pedagogu atbalstu un ieguldījumu 2 mēnešu laikā. Varu atzīmēt, ka visu var iegūt tikai prakses vietā, neskatoties uz to, ka man ir bijušas pietiekamas teorētiskās zināšanas, tomēr pietrūka tieši praktiskās pieredzes darbā ar bērniem, ar vecuma īpatnībām un saskarsmes grūtībām. Visi pieredzējušie kolēģi dalījās padomos, kā arī ieteikumos, kā viņi ieteiktu darīt labāk. Pat tajos gadījumos, kad es pati organizēju kādas atsevišķas dienas daļas, pedagogi laboja manu darbību, kā arī novēroja un gadījumā, ja tas bija nepieciešams, palīdzēja tikt galā ar bērniem, kuri neklausījās nodarbības laikā.
Līdz ar to prakses laikā tika izveidota nostāja, ka ir nepieciešams nemitīgi attīstīties, papildināt teorētiskās un praktiskās zināšanas, pētot jaunākās tendences, vadlīnijas, metodiskos materiālus, kā arī literatūru, kuru man ieteica kolēģi. Tāpat ir jāpievērš īpaša uzmanība pētījumiem un to attīstībai, rezultātiem darbā ar pirmsskolas izglītības iestādes bērniem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1371994
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register