Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:548344
 
Evaluation:
Published: 18.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  UZŅĒMUMA VISPĀRĒJAIS RAKSTUROJUMS    4
  Uzņēmuma misija    4
  BTA uzņēmuma struktūra    6
  Apdrošināšanas piedāvātie pakalpojumi    6
  Apdrošināšanas riski    8
  DARBINEIKU MOTIVĀCIJA UN UZŅĒMUMA TĒLA VEIDOŠANA    9
  „BTA INSURANCE COMPANY” SE SVID ANALĪZE    12
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    14
  Secinājumi    14
  Priekšlikumi    15
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    16
Extract

Secinājumi:
1. Uzņēmuma misija ir labi pārdomāta. BTA misijas formulējumā tiek precīzi norādīta informācija par darbiniekiem, vērtībām, sociālo atbildību, finansiālo stabilitāti, tehnoloģiju izmantošanu un atšķirīgās prasmes;
2. Izveidotā motivācijas sistēma ļauj piesaistīt un noturēt augsti kvalificētus darbiniekus;
3. Uzņēmumā pastāvīgi un nepārtraukti notiek darbība, jo ienākošais pieteikumu skaits arvien palielinās;
4. Ir gadījumi, kad ir sarežģīti noteikt, pie kura apdrošināšanas veida riska pieder notikušais gadījums. Iesniegtais dokuments var atbilst vairākiem punktiem par atlīdzības summas noteikšanu, tāpēc darbā ir nepieciešami atbildīgi speciālisti;
5. Apdrošināšana ir atkarīga no daudziem ārējās vides faktoriem, tāpēc vairākiem apdrošināšanas pakalpojumiem tiek noteikti izmaksājamās apdrošinājuma summas limiti;
6. Uzņēmums veiksmīgi turpina savu attīstību, jo 2012. gadu BTA noslēdza ar 6.62 miljonu eiro peļņu pēc nodokļu nomaksas, kas ir par gandrīz 50% vairāk nekā 2011.gadā;
7. BTA ir ļoti rūpīgi izvērtēta produkta cenu kvalitāte un individuāla pieeja katram klientam.

Priekšlikumi:
1. Ir nepieciešams papildināt misiju, norādot kādos ģeogrāfiskos tirgos uzņēmums darbojas;
2. Turpināt pilnveidot sistēmu darbību, balstoties uz darbinieku norādēm, kas būtu jāuzlabo, lai darbu varētu veikt efektīvāk;
3. Pilnveidot informācijas sistēmas un tajās pieejamos datus, ir svarīgi mazināt dīkstāves, kas traucē atlīdzību lietu ātru apstrādi;
4. Jāizveido specializētus standartus, kā ievadīt klienta nosūtītos dokumentus sistēmā, lai uzlabotu darba kvalitāti.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1338126
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register