Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:636594
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  A/S Citadele banka vispārīgais raksturojums un darbības rādītāju analīze    7
1.1.  A/S Citadele bankas apraksts    7
1.2.  A/S Citadele bankas darbības rādītāji un to analīze    9
2.  A/S Citadele bankas filiāles „Laimdota” darba efektivitāte    14
2.1.  Filiāles „Laimdota” apraksts    14
2.2.  Filiāles „Laimdota” klientu apkalpošanas speciālistu un uzņēmumu apkalpošanas menedžeru darba apraksts    15
3.  A/S Citadele bankas filiāles „laimdota” darba efektivitātes uzlabošana    20
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    27
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot prakses atskaiti autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. Citadele ir dibināta 2010.gada 30.jūlijā pēc veiksmīgas Parex bankas restrukturizācijas. Tā pirms laika spēja atmaksāt valstij termiņnoguldījumu un spēlēja lielu lomu naudas izmaksā Latvijas Krājbankas klientiem.
2. 2010.gadā un 2011.gada sākumā lielākā daļa finanšu rādītāji pa ceturkšņiem kritās, taču 2011.gada beigās visi pieauga. 2011.gadu Citadele beidza ar peļņu 3,54 mil. Ls.
3. Citadelei pavisam kopā ir 22 filiāles, 24 klientu apkalpošanas centri un 3 pārstāvniecības. Latvijā Rīgā ir kopā izvietotas 19 filiāles un klientu apkalpošanas centri un pa vienai filiālei vai klientu apkalpošanas centram 22 apdzīvotos punktos.
4. Analizējot filiāles „Laimdota” darbu tika secināts, ka nepieciešams uzlabot administratīvā darba efektivitāti.
5. Klientu apkalpošanas speciālistiem nepietiek laika, lai savlaicīgi paveiktu visu administratīvo darbu.
6. Uzņēmumu apkalpošanas menedžeriem nepietiek laika, lai veiktu visus ieplānotos zvanus ar mērķi vienoties par tikšanos, kā arī daudz laika aizņem ar roku pildīto dokumentu ievadīšana sistēmā. Šis laiks varētu tikt veltīt aktīvai jaunu klientu meklēšanai un piesaistīšanai.

Balstoties uz pētījumu tika izdarīti sekojoši priekšlikumi:
1. Risinājums ir tāds: katra mēneša 10. – 15. Datumos un nākamajā darba dienā nodarbināt darbinieku no Citadeles mobilās grupas. Šis darbiniek pildītu klientu apkalpošanas speciālista funkcijas. Tādejādi tiktu efektīvi apkalpoti klienti un esošajiem klientu apkalpošanas speciālistiem būtu laiks, lai paveiktu pārējos darbus. Šāds risinājums papildus izmaksas nerada.
2. Risinājums ir tāds: pieņemt darbā vēl vienu klientu apkalpošanas speciālistu. Tādejādi tiktu nodrošināta efektīvāka un ātrāka klientu apkalpošana visās mēneša dienās, kā arī klientu apkalpošanas speciālistiem atbrīvotos pietiekami daudz laika, lai varētu veikt arī administratīvo darbu. Rezultātā efektīvāka klientu apkalpošana un administratīvais darbs. Šāds risinājums izmaksātu 1000 Ls apmācībām un apmēram 7296,48 Ls darba alga gadā.
3. Risinājums ir tāds: pieņemt darbā darbinieku, kas atbildētu par visu administratīvo darbu. Rezultātā visefektīvāk tiktu paveikts administratīvais darbs un klientu apkalpošanas speciālistiem pietiktu laiks, lai laicīgi paveiktu visus savus darbus. Šāds risinājums izmaksātu 1000 Ls apmācībām un 6998,64 Ls darba alga gadā.
4. Risinājums ir tāds: nodarbināt praktikantu. Tas daļēji uzlabotu administratīvā darba efektivitāti. Papildus tiktu papildināta datu bāze par American Express karšu pieņemšanas vietā, kas ļauj atrast potenciālos klientus. Šāds risinājums neradītu papildus izmaksas.
5. Attiecībā uz uzņēmumu apkalpošanas speciālistu darbu jebkurš risinājums to uzlabotu sekojoši:
• zvanus ar mērķi vienoties par tikšanos nodod kontaktu centram;
• dokumentu ievadi sistēmā nodod klientu apkalpošanas speciālistiem.
6. Izanalizējot risinājumu visefektīvākais izrādījās 2.risinājums. Līdz ar to darba autore iesaka izmantot šo risinājumu, lai uzlabotu filiāles „Laimdota” darba efektivitāti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register