-
A/S "Hansabanka" Ogres filiāle
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Prakses vietas raksturojums | 4 |
2. | Ekonomika | 6 |
2.1 | Makroekonomika | 6 |
2.2 | Konkurence | 6 |
2.3 | Ekonomisko politiku ietekme | 7 |
3. | Mārketings | 8 |
3.1 | Kas kompānijā nodarbojas ar mārketingu? | 8 |
3.2 | Pakalpojumu raksturojums. Mērķtirgus | 8 |
3.3 | Cenu noteikšana un sadales kanālu veidošana | 9 |
3.4. | Pakalpojumu virzība tirgū | 10 |
4. | Uzņēmējdarbības pamati un uzņēmējdarbības likumdošana | 11 |
4.1 | Uzņēmējdarbības forma | 11 |
4.2 | Statūtos ietvertā informācija | 11 |
4.3. | Uzņēmuma personāls, darba līgumi, strīdi | 12 |
5. | Grāmatvedība | 14 |
6. | Informācijas apstrāde | 16 |
6.1 | Uzņēmuma datortehnikas īss raksturojums | 16 |
6.2 | Attīstības virzieni. Projekti | 17 |
Secinājumi | 19 | |
Darba kopsavilkums svešvalodā | 21 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 23 | |
Pielikumi | 24 |
Laikā no 24. oktobra līdz 7. novembrim piedalījos novērošanas praksē AS Hansabankā, Ogres filiālē. Mans galvenais mērķis bija iepazīties ar uzņēmuma darbību. No tā izriet uzdevumi, kurus es izvirzīju, mērķa sasniegšanai:
Izpētīt uzņēmumu vispārīgi
Izpētīt uzņēmuma darbības virzienus
Izpētīt uzņēmuma ekonomisko stāvokli
Raksturot uzņēmuma mārketingu, uzņēmējdarbību, grāmatvedību un informācijas tehnoloģijas.
Apkopot iegūto informāciju
Veicot nepieciešamos uzdevumus, saskāros ar darba vidi, vēroju kā uzņēmums strādā, kāda ir uzņēmuma atmosfēra un darbinieku saskarsme ar klientiem. Centos pielietot dažādus uzdevumu risinājumu paņēmienus, lai konkrētāk un pilnīgāk sasniegtu savu mērķi. Prakses atskaitē esmu apkopojusi informāciju pa nodaļām, sniedzot ziņas par pašu uzņēmumu, tā darbību un atbildēju uz dotiem jautājumiem par ekonomiku, mārketingu, uzņēmējdarbību, grāmatvedību un informācijas apstrādi.
Turpmāk tekstā būs atrodama informācija par pašu Hansabanku (raksturojums), tās ekonomiku (konkurētspēju u.c.), mārketingu (pakalpojumu raksturojums, pārdošanas veicināšana utt.), grāmatvedību (tās nodaļu, programmas u.c.), uzņēmējdarbību (uzņēmējdarbības formu, līgumiem, statūtiem) un informācijas apstrādi (datortehnikas raksturojumu, attīstības virzienus).
AS "Hansabanka" - viena no vadošajām Latvijas komercbankām, ir dibināta 1992. gada 8. maijā kā Vācijas - Latvijas banka. 1999. gadā Hansabanka bija viena no visdinamiskāk augošajām bankām Latvijā un bankas vissvarīgākais sasniegums bija bankas klientu - privātpersonu - skaita pieaugums un klientu noguldījumu straujais pieaugums, kas apliecināja klientu uzticību bankai.
Mūsdienās Hansabanka ir viena no visstraujāk augošajām bankām, kas iezīmējas ar sasniegumiem biznesa tehnoloģiju pilnveidošanas un e-komercijas jomā. Strauji pieaug Hansabankas izsniegto norēķinu karšu apjoms, internetbankas hanza.net, Mobilās bankas un elektronisko norēķinu sistēmas uzņēmumiem Telehansa lietotāju skaits. Svarīga priekšrocība ir iespēja centralizēt noteiktas funkcijas grupas līmenī, tādējādi panākot daudz efektīvāku un, kas nav mazsvarīgi, lētāku servisu.
Hansabanka ir pirmā banka Baltijā, kas īstenoja starptautisko darījumu (maksājumu) ar viedkarti jeb čipkarti. Viedkartes transakcija tika īstenota, pateicoties "VISA International" viedkaršu sertifikācijas apstiprinājumam, kuru saņēma AS "Hansabanka". …
Prakses atskaite par AS Hansabanka. Mārketings, ekonomika, uzņēmējdarbība, informācijas tehnoloģijas, grāmatvedība.
- A/S "Hansabanka" Ogres filiāle
- Prakses atskaite finanšu grāmatvedībā
- Prakses atskaite par darbu bankā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Prakses atskaite finanšu grāmatvedībā
Practice Reports for secondary school47
-
A/S "Lielais Kristaps" finanšu analīze
Practice Reports for secondary school20
Evaluated! -
SIA “XXX” finansiālās darbības analīze
Practice Reports for university18
-
Prakses atskaite Aizkraukles bankā
Practice Reports for university37
-
Prakses atskaite a/s "Hansabanka"
Practice Reports for secondary school8