Autore praksi (laika posmā no 2008.gada 6. maija līdz 2008.gada 6.jūnijam) izvēlējās aizvadīt vienā no Latvijas lielākajām komercbankām A/S „SEB banka”, Darījumu nodrošināšanas nodaļā.
Autores prakses mērķis bija nostiprināt teorētiskās zināšanas, iegūt studiju programmai atbilstošu kompetenci un apgūt praktiskas iemaņas sabiedrisko attiecību menedžera darbā.
Prakses mērķis bija nostiprināt teorētiskās zināšanas, pilnveidot praktiskās iemaņas sabiedrisko attiecību menedžera darbā.
Autores prakses uzdevumi bija:
1. Iepazīt un novērtēt prakses vietu – „SEB banka”;
2. Iepazīt prakses vietas komunikācijas sistēmu;
3. Izstrādāt un realizēt konkrētu sabiedrisko attiecību pasākumu prakses vietā;
4. Apkopojot gūtās praktiskās iemaņas un zināšanas izstrādāt secinājumus un priekšlikumus par „SEB bankas” darba organizāciju prakses vietā.…