Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:878601
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma vispārīgs apraksts    6
1.1.  Uzņēmuma tiesiskā forma, īpašumu forma, darbības vieta    6
1.2.  SEB bankas vieta un loma Latvijas ekonomikā un nozares attīstībā    6
1.3.  Uzņēmuma darbības nozare un sociālo lomu izmaiņu ietekme    8
1.4.  Svarīgākie uzņēmuma darbības raksturojošie rādītāji    9
2.  Uzņēmuma vadības raksturojums    10
2.1.  A/S „SEB banka” vadība, lēmumu pieņemšanas metodes    10
2.2.  Vadības informācijas sistēmas    11
2.3.  Optimizācijas un kalendārā plānošana    14
2.4.  Stratēģiskie vadīšanas procesi AS SEB banka    15
2.5.  Investīciju virzieni un realizētie projekti    16
2.6.  Uzņēmuma kontroles vide    18
2.7.  Kvalitātes vadības procesi    18
2.8.  Loģistika AS SEB banka un piegādātāji    19
3.  Personāla vadība uzņēmumā    20
3.1.  SEB darbinieku kvantitatīvais un kvalitatīvais sastāvs    20
3.2.  Personāla plānošana, atlase, darbā pieņemšana, novērtēšana, virzīšana    21
3.3.  Motivācijas politika un tālākizglītība, kvalifikācijas celšana    21
3.4.  Darba koplīgums un pārstāvības tiesību īstenošana    22
3.5.  Darba līgumu noslēgšana, uzskaite un darba samaksa    22
4.  Mārketinga politika AS SEB banka    23
4.1.  AS SEB banka mārketinga vide un mārketinga galveno elementu analīze    23
4.2.  AS SEB banka tirgus segmentu analīze    23
4.3.  Pakalpojumu pozicionēšana, dzīves cikls    24
4.4.  Tirgus izpētes metodes un analīze    24
4.5.  AS SEB banka saskarsmes metodes    25
4.6.  Cenu politika uzņēmumā    25
4.7.  AS SEB bankas reklāma un sabiedriskās attiecības    25
4.8.  Pakalpojumu realizācijas kanāli AS SEB banka    26
5.  AS SEB banka darbības rādītāji, raksturojums, finansēšanas avoti    27
5.1.  AS SEB banka iekšējie finansēšanas avoti    27
5.2.  AS SEB banka ārējie finansēšanas avoti    27
5.3.  AS SEB banka brīvo naudas līdzekļu pārvaldība un kapitāla piesaiste    27
5.4.  AS SEB banka finanšu analīze par 2008., 2007. gadu    28
5.5.  Nodokļi, nodevas ko maksā AS SEB banka, nodokļu plānošana un to atvieglojumi    30
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras saraksts    33
Extract

Secinājumi
1. Banka un tās meitasuzņēmumi (Koncerns) darbojas banku un finanšu pakalpojumu jomā. Bankas meitasuzņēmums un Koncerna galīgais mātes uzņēmums ir Zviedrijā reģistrēta banka Skandinaviska Enskilda Banken.
2. SEB bankas akcionārs, kura valdījumā 100% akciju, ir viena no lielākajām Skandināvijas finansu grupām – Skandinaviska Enskilda Baken (SEB).
3. SEB bankas misija ir būt par vadošo universālu finansu pakalpojumu sniedzēju visiem tirgus sektoriem Latvijā. SEB bankai jābūt augstas profesionālās kvalifikācijas, darbības efektivitātes, uzticamības un labas apkalpošanas etalonam visu Bankas darbībā ieinteresēto personu un institūciju vērtējumā.
4. SEB Bankā strādā vairāk kā 1200 speciālistu. Katram SEB darbiniekam ir jāievēro sekojošas pamatvērtības: atbildība, pastāvība, savstarpēja cieņa un profesionalitāte.
5. SEB banka ir universāla banka, kas apkalpo gan privātos, gan korporatīvos klientus, katrai klientu grupai piedāvājot pakalpojumus, pielietojot katrai no tām piemērotāko izplatīšanas kanālu.
6. Banka ir izvirzījusi sev finanšu mērķus, kas ir izstrādāti vadoties pēc kopējās SEB Grupas darbības stratēģijas un mērķiem.
7. 2008.gads SEB bankai bijis īpaši pārdomātas un sabalansētas darbības gads. Banka darbojusies laikā, kad Latvijas ekonomika saskārās ar laicīgi nesabalansētas attīstības radītajām negatīvajām sekām, kā arī ar negaidīti smago pasaules finanšu krīzi.
8. Lielāko daļu no bankas aktīviem sastāda izsniegtie kredīti - 79,09% no visiem bankas aktīviem.
9. AS SEB bankas peļņa uz 31.12.2008.g. sastādīja 29,51 miljonus latu.

Priekšlikumi
1. Galvenais bankas darbinieku uzdevums filiālēs un klientu apkalpošanas centros, gan arī jebkuram citam darbiniekam, kam ir kāda saskarsme ar klientu, ir prezentēt bankas tēlu, bankas produktus un pakalpojumus. Jebkuram darbiniekam šis uzdevums ir jāveic pareizi, lai klients būtu ieinteresēts sadarboties ar banku.
2. Piedāvāt studentiem, kuri iziet praksi AS „SEB banka” , vairāk darba uzdevumus un pienākumus, lai iegūtās zināšanas un pieredze palīdzētu nākotnes karjeras izaugsmē.
3. Iepazīstināt praktikantus ar datorprogrammām, kuras atvieglo darbinieku ikdienas darbu.
4. Vairāk veidot reklāmas kampaņas, kas informē par jaunākajiem bankas pakalpojumiem.
5. Informēt klientus, ka banka nav uzņēmums, kas nodarbojas ar īpašumu atņemšanu krīzes apstākļos, bet gan uzņēmums, kas tiecas uz veiksmīgu sadarbību.
6. Sniegt plašāku informāciju par bankas stāvokli un situāciju esošajā ekonomiskajā situācijā, finanšu rādītājiem un nākotnes plāniem, stratēģiju attiecībā.
7. Ņemot vērā to, ka finanšu tirgus joprojām atrodas attīstības stadijā banka varētu sniegt vispārēju apmācību vai pastiprinātu informāciju par šī tirgus pakalpojumiem klientiem, kas tiešām tajā varētu būt ieinteresēti. Tādā veidā sniedzot papildus informāciju pastāvīgajiem klientiem un varbūt arī piesaistot jaunus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register